Dziś przedstawiam Wam kilka zdjęć ciekawego samochodu jaki spotkałem.
Porsche 911 w wersji Flat Nose. Historia Flat-Nose ( Slant-Nose) rozpoczęła się w połowie 1980 roku, kiedy to po sukcesach Porsche 935, specjalny dział firmy zwany "Sonderwünsche" ( na specjalne życzenie) otrzymał wiele zamówień dotyczących przeróbek samochodów klientów, na wzór wyścigowego modelu 935.
W roku 1987 Slant-Nose był dostępny jako opcja do modelu 930 Turbo (+23.244 $ extra ), który produkowano z kodem M505 dla rynku USA, a reszta świata dostawała auto z kodem M506.
Oprócz wyglądu rasowej wyścigówki 911 posiadało silnik o mocy 330 HP i 431 Nm, dzięki któremu osiągi były zdumiewające:
prędkość maksymalna ~275.14 kph / 171 mph
0 - 100 km/h ~5.2 seconds
To wszystko sprawiło ze była to najszybsza wersja 930, która pomimo tego iż kosztowała prawie dwukrotnie więcej standardowego modelu znalazła 800 właścicieli na całym świecie, którzy z pewnością nie żałowali zakupu.
#Subarczyk
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz